Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
precyzyjnie określają typ mężczyzny, do którego adresowane są perfumy. U progu XXI wieku podkreśla się, że ma on być idealnie dostosowany do współczesnego, frenetycznego świata - nowoczesny, pewny siebie, niezależny mężczyzna sukcesu, który jednocześnie ma w sobie dużo ciepła i czułości. Nowe zapachy są zmysłowe, elektryzujące. Ich opakowania są zaskakujące, pomysłowe, przyciągają uwagę - mężczyzn i kobiet.
Jil Sander - Sander for Men; ten zapach ma być źródłem energii dla młodego, energicznego, czułego faceta, 190 zł.
Pachnący obiekt pożądania - Desire Alfreda Dunhilla; świeży, pociągający, zapach dla indywidualisty, 178 zł.
Zapach młodego kreatora mody, Jeana Luca Amslera, odważny, zmysłowy, oryginalny jak opakowanie, 156 zł.
V/S
precyzyjnie określają typ mężczyzny, do którego adresowane są perfumy. U progu XXI wieku podkreśla się, że ma on być idealnie dostosowany do współczesnego, frenetycznego świata - nowoczesny, pewny siebie, niezależny mężczyzna sukcesu, który jednocześnie ma w sobie dużo ciepła i czułości. Nowe zapachy są zmysłowe, elektryzujące. Ich opakowania są zaskakujące, pomysłowe, przyciągają uwagę - mężczyzn i kobiet.<br>Jil Sander - Sander for Men; ten zapach ma być źródłem energii dla młodego, energicznego, czułego faceta, 190 zł.<br>Pachnący obiekt pożądania - Desire Alfreda Dunhilla; świeży, pociągający, zapach dla indywidualisty, 178 zł.<br>Zapach młodego kreatora mody, Jeana Luca Amslera, odważny, zmysłowy, oryginalny jak opakowanie, 156 zł.<br>V/S
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego