Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
regulacji, nakładających na wszystkie firmy handlu bezpośredniego obowiązek honorowania zwrotów zakupionych produktów. Przedstawiciele Amwaya twierdzą, że to oni wymusili ten przepis, by podnieść poprzeczkę konkurencji. Amway już wcześniej udzielał w USA "gwarancji stuprocentowej satysfakcji", dającej prawo do zwrotu towaru, nawet w większości już zużytego.
Drugi, znacznie poważniejszy kłopot działalności Amwaya przydarzył się na rodzimej, amerykańskiej autostradzie, a jego powód też przybył ze stolicy. W 1975 roku Federalna Komisja Handlu USA - organ o uprawnieniach kontrolno-policyjnych, znacznie rozleglejszych niż te, którymi dysponuje w Polsce PIH - wszczęła śledztwo, mające ustalić, czy stosowany przez Amway system marketingu wielopoziomowego, Multilevel Marketing, polegający na budowaniu sieci wymagających
regulacji, nakładających na wszystkie firmy handlu bezpośredniego obowiązek honorowania zwrotów zakupionych produktów. Przedstawiciele Amwaya twierdzą, że to oni wymusili ten przepis, by podnieść poprzeczkę konkurencji. Amway już wcześniej udzielał w USA "gwarancji stuprocentowej satysfakcji", dającej prawo do zwrotu towaru, nawet w większości już zużytego.<br>Drugi, znacznie poważniejszy kłopot działalności Amwaya przydarzył się na rodzimej, amerykańskiej autostradzie, a jego powód też przybył ze stolicy. W 1975 roku Federalna Komisja Handlu USA - organ o uprawnieniach kontrolno-policyjnych, znacznie rozleglejszych niż te, którymi dysponuje w Polsce PIH - wszczęła śledztwo, mające ustalić, czy stosowany przez Amway system marketingu wielopoziomowego, Multilevel Marketing, polegający na budowaniu sieci wymagających
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego