Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
WSZYSTKO
Okresem, w którym możemy próbować zwiększać wartość klienta i budować jego lojalność, jest tzw. wiek średni. Wśród najbardziej typowych działań można wyróżnić próby Xsell i UpSell. Ich istota polega odpowiednio na sprzedaży dodatkowych produktów temu samemu klientowi, zwiększeniu jego wartości poprzez sprzedaż coraz bardziej złożonych produktów. Podobnie jak w przypadku działań mających na celu utrzymanie już zdobytego klienta, model analityczny pozwala na optymalny wybór grupy docelowej dla poszczególnych promocji. Uwzględniając koszty kampanii oraz spodziewane zyski z pojedynczej pozytywnej odpowiedzi, można precyzyjnie określić zakres promocji, przy którym osiągany jest maksymalny zwrot poniesionych inwestycji.
Na działania Xsell i UpSell analityczny CRM pozwala
WSZYSTKO<br>Okresem, w którym możemy próbować zwiększać wartość klienta i budować jego lojalność, jest tzw. wiek średni. Wśród najbardziej typowych działań można wyróżnić próby Xsell i UpSell. Ich istota polega odpowiednio na sprzedaży dodatkowych produktów temu samemu klientowi, zwiększeniu jego wartości poprzez sprzedaż coraz bardziej złożonych produktów. Podobnie jak w przypadku działań mających na celu utrzymanie już zdobytego klienta, model analityczny pozwala na optymalny wybór grupy docelowej dla poszczególnych promocji. Uwzględniając koszty kampanii oraz spodziewane zyski z pojedynczej pozytywnej odpowiedzi, można precyzyjnie określić zakres promocji, przy którym osiągany jest maksymalny zwrot poniesionych inwestycji.<br>Na działania Xsell i UpSell analityczny CRM pozwala
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego