Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.30
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Gdyby w mieście nie było pomników, to czegoś by mi w nim brakowało. W tej chwili jest ich całkiem sporo. Nie zwracam na nie większej uwagi. Myślę jednak, że ustawianie nowych powinno być dobrze przemyślane. Nie tylko pod kątem tego, gdzie ale i co ustawić.



telewizja



Biały staje się ofiarą rasizmu

SENSACYJNY Film Brzemię białego człowieka przedstawia historię Louisa Pinnocka (J. Travolta). Jest on robotnikiem w fabryce należącej do bogatego Murzyna, Thaddeusa Thomasa (H. Belafonte).
W mieście, w którym żyje Louis, czarni zajmują wyższą pozycję społeczną od białych. To Murzyni są bogatymi i wpływowymi przedsiębiorcami, mają lepszą pracę, są lepiej wykształceni
Gdyby w mieście nie było pomników, to czegoś by mi w nim brakowało. W tej chwili jest ich całkiem sporo. Nie zwracam na nie większej uwagi. Myślę jednak, że ustawianie nowych powinno być dobrze przemyślane. Nie tylko pod kątem tego, gdzie ale i co ustawić.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;page nr=14&gt;<br><br>&lt;tit&gt;telewizja&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Biały staje się ofiarą rasizmu&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;SENSACYJNY&lt;/&gt; Film Brzemię białego człowieka przedstawia historię Louisa Pinnocka (J. Travolta). Jest on robotnikiem w fabryce należącej do bogatego Murzyna, Thaddeusa Thomasa (H. Belafonte).<br>W mieście, w którym żyje Louis, czarni zajmują wyższą pozycję społeczną od białych. To Murzyni są bogatymi i wpływowymi przedsiębiorcami, mają lepszą pracę, są lepiej wykształceni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego