Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
na obrzeżach miast (70 proc. respondentów), a nie w ich centrach (18 proc.).
• Prawie połowa badanych uważa, że o lokalizacji hipermarketów powinny decydować lokalne władze.
• Zakupy w hipermarketach robi połowa badanych (50 proc.), jednak największa grupa (27 proc.) zagląda tam raz w miesiącu lub rzadziej.
• Co najmniej raz w tygodniu odwiedza te placówki tylko 13 proc. ogółu respondentów.
• Większość badanych (70 proc.) uważa, że istnienie hipermarketów jest korzystne dla kupujących.
• Większość klientów jeździ na zakupy samochodem (70 proc.).



METROFAKTY / CO TO JEST HIPERMARKET

• Hipermarkety to duże przedsiębiorstwa handlowo-produkcyjne zatrudniające 500-600 osób.
• Powierzchnia
na obrzeżach miast (70 proc. respondentów), a nie w ich centrach (18 proc.).<br>&#149; Prawie połowa badanych uważa, że o lokalizacji hipermarketów powinny decydować lokalne władze.<br>&#149; Zakupy w hipermarketach robi połowa badanych (50 proc.), jednak największa grupa (27 proc.) zagląda tam raz w miesiącu lub rzadziej.<br>&#149; Co najmniej raz w tygodniu odwiedza te placówki tylko 13 proc. ogółu respondentów.<br>&#149; Większość badanych (70 proc.) uważa, że istnienie hipermarketów jest korzystne dla kupujących.<br>&#149; Większość klientów jeździ na zakupy samochodem (70 proc.).&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;<br><br>&lt;tit&gt;METROFAKTY / CO TO JEST HIPERMARKET&lt;/&gt;<br><br>&#149; Hipermarkety to duże przedsiębiorstwa handlowo-produkcyjne zatrudniające 500-600 osób.<br>&#149; Powierzchnia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego