Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
motywem percepcji jest obraz produktu kodowany w przekazie. Motywami konkurencyjnymi są natomiast argumenty zawarte w przekazach konkurencji oraz niewystarczająca, z punktu widzenia odbiorcy, ilość informacji, jaką jest w stanie przekazać krótki komunikat.

Komponent behawioralny postaw wiąże się z określeniem przez podmiot celu działań podejmowanych wobec obiektu oraz konstrukcją procedur przy realizacji tego celu. W zależności od natężenia współwystępującego komponentu afektywnego komponent behawioralny cechuje wyższy lub niższy stopień elastyczności, ze względu na procedury doboru środków w trakcie realizacji celu. Określenie komponentu behawioralnego postawy pozwala przewidywać zachowania wobec obiektu wyłącznie rozpatrywania względnej siły walencji obiektu, szczególnie wtedy, gdy postawa odnosi się do klasy
motywem percepcji jest obraz produktu kodowany w przekazie. Motywami konkurencyjnymi są natomiast argumenty zawarte w przekazach konkurencji oraz niewystarczająca, z punktu widzenia odbiorcy, ilość informacji, jaką jest w stanie przekazać krótki komunikat. <br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Komponent behawioralny postaw wiąże się z określeniem przez podmiot celu działań podejmowanych wobec obiektu oraz konstrukcją procedur przy realizacji tego celu. W zależności od natężenia współwystępującego komponentu afektywnego komponent behawioralny cechuje wyższy lub niższy stopień elastyczności, ze względu na procedury doboru środków w trakcie realizacji celu. Określenie komponentu behawioralnego postawy pozwala przewidywać zachowania wobec obiektu wyłącznie rozpatrywania względnej siły walencji obiektu, szczególnie wtedy, gdy postawa odnosi się do klasy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego