Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Porthos
Rok: 2003
potrzeby współczesnej sztuki. Być może dobrze to wróży przyszłości artystycznych działań w dzisiejszych niełatwych dla sztuki czasach, w każdym razie Ryszard Wrzesiński dał dobry przykład. Działalność galerii nie będzie kolidowała z komercyjną działalnością firmy PORTHOS, wręcz przeciwnie, obie strony mogą czerpać z tego układu wzajemne korzyści. Cóż może być lepszą reklamą dla marki PORTHOS, jeśli nie możliwość goszczenia artystów, malarzy, rzeźbiarzy, grafików, poetów i muzyków, którzy pokazując swoje dzieła, kreują jednocześnie pozytywny wizerunek firmy, a wernisaże i spotkania autorskie mogą przyciągnąć nowych klientów. Salon sprzedaży stanie się jednocześnie salonem artystycznym z prawdziwego zdarzenia i to w samym centrum stolicy, a marka
potrzeby współczesnej sztuki. Być może dobrze to wróży przyszłości artystycznych działań w dzisiejszych niełatwych dla sztuki czasach, w każdym razie Ryszard Wrzesiński dał dobry przykład. Działalność galerii nie będzie kolidowała z komercyjną działalnością firmy PORTHOS, wręcz przeciwnie, obie strony mogą czerpać z tego układu wzajemne korzyści. Cóż może być lepszą reklamą dla marki PORTHOS, jeśli nie możliwość goszczenia artystów, malarzy, rzeźbiarzy, grafików, poetów i muzyków, którzy pokazując swoje dzieła, kreują jednocześnie pozytywny wizerunek firmy, a wernisaże i spotkania autorskie mogą przyciągnąć nowych klientów. Salon sprzedaży stanie się jednocześnie salonem artystycznym z prawdziwego zdarzenia i to w samym centrum stolicy, a marka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego