Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
selekcji, po prostu subiektywnie nie istnieją - są jakąś plamą, mniej lub bardziej nieostrą, na tle której widzimy te etykiety, które już zauważyliśmy. Jeśli sprzedawca spyta, jakie piwo podać, często niemalże pokazujemy palcem na jedną z butelek, które nie stały się tłem. Z reguły jest to ta marka, która miała najefektywniejszą reklamę w ostatnim czasie, o czym w danej chwili zdążyliśmy zupełnie zapomnieć.
W sytuacjach gdy decyzje cechuje określona racjonalność, stosowanie modelu AIDA do interpretowania mechanizmów strategii reklamowej staje się problematyczne z zupełnie innych powodów. Jeśli już zmusimy się do racjonalnych analiz przekazów reklamowych i promocyjnych, z reguły informacje w nich zawarte
selekcji, po prostu subiektywnie nie istnieją - są jakąś plamą, mniej lub bardziej nieostrą, na tle której widzimy te etykiety, które już zauważyliśmy. Jeśli sprzedawca spyta, jakie piwo podać, często niemalże pokazujemy palcem na jedną z butelek, które nie stały się tłem. Z reguły jest to ta marka, która miała najefektywniejszą reklamę w ostatnim czasie, o czym w danej chwili zdążyliśmy zupełnie zapomnieć. <br>W sytuacjach gdy decyzje cechuje określona racjonalność, stosowanie modelu AIDA do interpretowania mechanizmów strategii reklamowej staje się problematyczne z zupełnie innych powodów. Jeśli już zmusimy się do racjonalnych analiz przekazów reklamowych i promocyjnych, z reguły informacje w nich zawarte
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego