Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
Reklamy, znaczy wracamy do tej rozmowy, którą nam właśnie przerwały wiadomości, tak jak przerywają...
Filmy...
filmy...
reklamy właśnie...
No, właśnie, pan mnie się spytał, czy, czy nie denerwuje reklama, ja ogólnie bardzo lubię reklamę, bo uważam ja za bardzo dobrą rozrywkę i również mogę się wiele rzeczy dowiedzieć z tej reklamy, jak, myślę, większość ludzi i większość ludzi wcale nie wierzy we wszystko, co słyszy, i większość ludzi jest dosyć rozsądnych, że potrafią rozróżnić, pewne koncepcje producenta, no, i realność.
No, właśnie, co trzeci Polak uważał dwa lata temu, że reklamy dostarczają rzetelnych informacji o produktach, też co trzeci uważał, że
Reklamy, znaczy wracamy do tej rozmowy, którą nam właśnie przerwały wiadomości, tak jak przerywają&lt;/&gt;...<br>&lt;who1&gt;&lt;overlap&gt;Filmy&lt;/&gt;...<br>&lt;who2&gt;&lt;overlap&gt;filmy&lt;/&gt;...<br>&lt;who1&gt;reklamy właśnie.&lt;/&gt;..<br>&lt;who3&gt;No, właśnie, pan mnie się spytał, czy, czy nie denerwuje reklama, ja ogólnie bardzo lubię reklamę, bo uważam ja za bardzo dobrą rozrywkę i również mogę się wiele rzeczy dowiedzieć z tej reklamy, jak, myślę, większość ludzi i większość ludzi wcale nie wierzy we wszystko, co słyszy, i większość ludzi jest dosyć rozsądnych, że potrafią rozróżnić, pewne koncepcje producenta, no, i realność.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;No, właśnie, co trzeci Polak uważał dwa lata temu, że reklamy dostarczają rzetelnych informacji o produktach, też co trzeci uważał, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego