Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
Elementem analitycznego systemu CRM są nowoczesne narzędzi analityczne "dat mining". Pozwalają one zidentyfikować charakterystyczne cechy klientów zagrożonych odejściem. Dzięki temu spośród wszystkich klientów danej firmy ubezpieczeniowej można wyróżniać grupę osób skłonnych od odejścia. I tak na przykład, jeżeli współczynnik storna (rezygnacji z polis) w grupie wszystkich polis wynosi 30 proc. rocznie, to dzięki modelom analitycznym można wyróżnić mniejszą grupę klientów, dl której współczynnik ten wynosił od 60 do 80 proc.
Próba utrzymania klientów skłonnych do odejścia oznacza w tej sytuacji podjęcie działań zapobiegawczych, kierowanych do niewielkiej grupy klientów o wysokiej skłonności do odejścia. Mniejsza liczba adresatów kampanii mającej na celu utrzymanie
Elementem analitycznego systemu CRM są nowoczesne narzędzi analityczne "dat mining". Pozwalają one zidentyfikować charakterystyczne cechy klientów zagrożonych odejściem. Dzięki temu spośród wszystkich klientów danej firmy ubezpieczeniowej można wyróżniać grupę osób skłonnych od odejścia. I tak na przykład, jeżeli współczynnik storna (rezygnacji z polis) w grupie wszystkich polis wynosi 30 proc. rocznie, to dzięki modelom analitycznym można wyróżnić mniejszą grupę klientów, dl której współczynnik ten wynosił od 60 do 80 proc.<br>Próba utrzymania klientów skłonnych do odejścia oznacza w tej sytuacji podjęcie działań zapobiegawczych, kierowanych do niewielkiej grupy klientów o wysokiej skłonności do odejścia. Mniejsza liczba adresatów kampanii mającej na celu utrzymanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego