Typ tekstu: Książka
Autor: Milewski Roman
Tytuł: Podstawy ekonomii
Rok: 2000
niego wielu autorów (np. J.H. Williamson oraz M.C. Jenkins i W.H. Meckling), którzy wzbogacając analizę O.E. Williamsona dochodzili ostatecznie do zbliżonych wniosków. Interesujące jest, że sam twórca omawianego modelu w swoich późniejszych publikacjach zajął stanowisko znacznie bliższe teorii "tradycyjnej" niż zajmował pierwotnie.

Maksymalizacja sprzedaży

Stosunkowo duży rozgłos uzyskał model W.J. Baumola, sformułowany w końcu lat pięćdziesiątych. Bazował on na założeniu, że zawodowi menedżerowie bardziej są zainteresowani maksymalizacją sprzedaży, a mówiąc ściślej maksymalizacją przychodu (utargu) ze sprzedaży, niż maksymalizacją zysku. W przekonaniu twórcy modelu maksymalizacja sprzedaży ułatwia menedżerom realizację ich własnych celów, takich jak np. wzrost wynagrodzeń
niego wielu autorów (np. J.H. Williamson oraz M.C. Jenkins i W.H. Meckling), którzy wzbogacając analizę O.E. Williamsona dochodzili ostatecznie do zbliżonych wniosków. Interesujące jest, że sam twórca omawianego modelu w swoich późniejszych publikacjach zajął stanowisko znacznie bliższe teorii "tradycyjnej" niż zajmował pierwotnie.<br><br>&lt;tit&gt;Maksymalizacja sprzedaży&lt;/&gt;<br><br>Stosunkowo duży rozgłos uzyskał model W.J. Baumola, sformułowany w końcu lat pięćdziesiątych. Bazował on na założeniu, że zawodowi menedżerowie bardziej są zainteresowani maksymalizacją sprzedaży, a mówiąc ściślej maksymalizacją przychodu (utargu) ze sprzedaży, niż maksymalizacją zysku. W przekonaniu twórcy modelu maksymalizacja sprzedaży ułatwia menedżerom realizację ich własnych celów, takich jak np. wzrost wynagrodzeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego