Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wiadomości, oprócz skojarzeń i nastawienia emocjonalnego, zacznie zawierać interpretację znaczenia argumentacji. Z punktu widzenia natężenia postawy wobec reklamowanego produktu stanie się więc zupełnie kimś innym. Wreszcie, jeśli informacje zawarte w tekście reklamy prasowej wywołają refleksję na temat ich przydatności w realizacji własnych planów, a ewentualne wątpliwości będą rozwiązywane w niezobowiązującej rozmowie z nieznajomym, który przez przypadek pracuje w branży związanej z treścią reklamy powstanie pomysłu o zakupie jest już stosunkowo bliskie. W każdej z tych sytuacji ta sama osoba pełni odmienne role społeczne i wymaga odmiennej argumentacji. Zainteresowana jest też innymi warstwami tej samej wiadomości. Jeśli powyższa zmiana postaw wobec treści
wiadomości, oprócz skojarzeń i nastawienia emocjonalnego, zacznie zawierać interpretację znaczenia argumentacji. Z punktu widzenia natężenia postawy wobec reklamowanego produktu stanie się więc zupełnie kimś innym. Wreszcie, jeśli informacje zawarte w tekście reklamy prasowej wywołają refleksję na temat ich przydatności w realizacji własnych planów, a ewentualne wątpliwości będą rozwiązywane w niezobowiązującej rozmowie z nieznajomym, który przez przypadek pracuje w branży związanej z treścią reklamy powstanie pomysłu o zakupie jest już stosunkowo bliskie. W każdej z tych sytuacji ta sama osoba pełni odmienne role społeczne i wymaga odmiennej argumentacji. Zainteresowana jest też innymi warstwami tej samej wiadomości. Jeśli powyższa zmiana postaw wobec treści
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego