Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
to właściwie kompozytowe nadwozie dla Williamsa FW14. Zastosowano w nim oryginalny, 3,5-litrowy silnik V-10 Renault RS4 z Formuły 1, o mocy około 700 KM, do którego dodano układ wymuszonego chłodzenia (w Formule 1 zabronione jest takie rozwiązanie). Espace F1 osiąga prędkość maksymalną około 300 km/h i rozpędza się do 200 km/h w 6,3 s.

Piotr R. Frankowski



CLIO KONTRA CLIO
Piotr R. Frankowski

Dla większości naszych czytelników jest oczywiste, że samochód rajdowy różni się od seryjnego. Ale na czym polega ta różnica? Porównajmy testowane już przez "Motomagazyn" Clio RT, z silnikiem o pojemności 1,4 litra
to właściwie kompozytowe nadwozie dla Williamsa FW14. Zastosowano w nim oryginalny, 3,5-litrowy silnik V-10 Renault RS4 z Formuły 1, o mocy około 700 KM, do którego dodano układ wymuszonego chłodzenia (w Formule 1 zabronione jest takie rozwiązanie). Espace F1 osiąga prędkość maksymalną około 300 km/h i rozpędza się do 200 km/h w 6,3 s.&lt;/&gt;<br><br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;CLIO KONTRA CLIO&lt;/tit&gt;<br>&lt;au&gt;Piotr R. Frankowski&lt;/au&gt;<br><br>Dla większości naszych czytelników jest oczywiste, że samochód rajdowy różni się od seryjnego. Ale na czym polega ta różnica? Porównajmy testowane już przez "Motomagazyn" Clio RT, z silnikiem o pojemności 1,4 litra
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego