Typ tekstu: Książka Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych Rok: 2004
Zgłoś uwagę
UWAGA: Po wysłaniu zgłoszenia, otrzymasz wiadomość mailową z prośbą o jego potwierdzenie.
także zwrócić uwagę na inny interesujący mechanizm związany z polityką społeczną. Okazuje się, że w okresie, gdy rozpowszechnienie jakiegoś problemu jest bardzo duże, trudno z nim walczyć i zdobyć społeczne poparcie dla wprowadzania ograniczeń. W Stanach Zjednoczonych szczyt restrykcyjności w polityce antytytoniowej przypadł nie na okres, gdy palenie było bardzo rozpowszechnione, lecz gdy odsetek palących spadł z 70% do 40%. Dopiero wówczas pojawiła się demokratyczna legitymizacja dla polityki ograniczeń.
prof. Kazimierz Frieske Nie mogę się z tym zgodzić, nie ma żadnej demokratycznej legitymizacji. Liczba palaczy zmienia się w zależności od warstwy społecznej - radykalnie spada w wyższych warstwach średnich i powoli rośnie
także zwrócić uwagę na inny interesujący mechanizm związany z polityką społeczną. Okazuje się, że w okresie, gdy rozpowszechnienie jakiegoś problemu jest bardzo duże, trudno z nim walczyć i zdobyć społeczne poparcie dla wprowadzania ograniczeń. W Stanach Zjednoczonych szczyt restrykcyjności w polityce antytytoniowej przypadł nie na okres, gdy palenie było bardzo rozpowszechnione, lecz gdy odsetek palących spadł z 70% do 40%. Dopiero wówczas pojawiła się demokratyczna legitymizacja dla polityki ograniczeń.</><br><br>prof. Kazimierz Frieske<br><who5>Nie mogę się z tym zgodzić, nie ma żadnej demokratycznej legitymizacji. Liczba palaczy zmienia się w zależności od warstwy społecznej - radykalnie spada w wyższych warstwach średnich i powoli rośnie
wiemy, jak cenny jest Twój czas – zajmiemy Ci tylko chwilę.
Czy dasz nam szansę, abyśmy mogli dalej tworzyć źródło Twojej sprawdzonej, darmowej wiedzy, z której właśnie chcesz skorzystać? Bez wpływu z reklam będzie to po prostu niemożliwe.
Dlatego prosimy – dodaj naszą domenę, jako wyjątek lub skorzystaj z instrukcji i odblokuj wyświetlanie reklam na naszych serwisach.