Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
obudowie silnika.
Nawet jeśli są znaki fabryczne na kole zamachowym, dobrze jest sprawdzić, czy są prawidłowo umieszczone. Należy ustawić tłok w ZZ i sprawdzić czy znaki na kole zamachowym i na obudowie pokrywają się. Jeżeli nie, naciąć nowe znaki.
Wyładowanie iskrowe na świecy zapłonowej następuje, gdy tylko styki zaczynają się rozwierać i dokładne ustalenie tego położenia jest bardzo ważne. Nie można tego robić na oko, bo zobaczy się dopiero wtedy gdy odstęp między stykami będzie już dość spory.
Najprostszym sposobem jest odciągnięcie młoteczka i włożenie miedzy styki cienkiej bibułki, za którą należy obracając jednocześnie bardzo powoli wat korbowy silnika - lekko ciągnąć
obudowie silnika. <br>Nawet jeśli są znaki fabryczne na kole zamachowym, dobrze jest sprawdzić, czy są prawidłowo umieszczone. Należy ustawić tłok w ZZ i sprawdzić czy znaki na kole zamachowym i na obudowie pokrywają się. Jeżeli nie, naciąć nowe znaki. <br>Wyładowanie iskrowe na świecy zapłonowej następuje, gdy tylko styki zaczynają się rozwierać i dokładne ustalenie tego położenia jest bardzo ważne. Nie można tego robić na oko, bo zobaczy się dopiero wtedy gdy odstęp między stykami będzie już dość spory. <br>Najprostszym sposobem jest odciągnięcie młoteczka i włożenie miedzy styki cienkiej bibułki, za którą należy obracając jednocześnie bardzo powoli wat korbowy silnika - lekko ciągnąć
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego