Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
rubryce "Męski know-how", która z natury rzeczy jest lekko żartobliwa. Tekst ten - jak zresztą każdy w "CKM-ie" - nie został wyssany z palca. Powołujemy się przecież na różne autorytety. Z autorytetami jest jednak tak, że nie zawsze mają rację i ich metody trzeba dopiero samemu wypróbować. Czasami bywa to ryzykowne!

List miesiąca

Z zainteresowaniem przeczytałem tekst "Jestem w ogórkach". Twierdzicie w nim, że najmocniej działa na kobiety zapach ogórka. Wyrzuciłem więc drogie perfumy i kupiłem w kiosku "Ruchu" ogórkową wodę kolońską. Z nadzieją podbicia każdej dziewczyny, udałem się na dyskotekę. Niestety! Nie podziałało! Wokół mnie rozlegały się nawet głosy, że
rubryce "Męski know-how", która z natury rzeczy jest lekko żartobliwa. Tekst ten - jak zresztą każdy w "CKM-ie" - nie został wyssany z palca. Powołujemy się przecież na różne autorytety. Z autorytetami jest jednak tak, że nie zawsze mają rację i ich metody trzeba dopiero samemu wypróbować. Czasami bywa to ryzykowne!<br><br>List miesiąca<br><br>Z zainteresowaniem przeczytałem tekst "Jestem w ogórkach". Twierdzicie w nim, że najmocniej działa na kobiety zapach ogórka. Wyrzuciłem więc drogie perfumy i kupiłem w kiosku "Ruchu" ogórkową wodę kolońską. Z nadzieją podbicia każdej dziewczyny, udałem się na dyskotekę. Niestety! Nie podziałało! Wokół mnie rozlegały się nawet głosy, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego