Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy turystyczne
Rok: 1999
w Londynie, kilkaset English Heritage w Anglii i Walii, Historic Scotland i National Trust of Scotland, najważniejsze muzea w Hiszpanii, Portugalii, Czechach, m.in. Zamek Pruski, na Słowacji, muzea regionalne we Francji, muzea w Wenecji, Mediolanie, Turynie, Rawennie we Włoszech i tysiące innych;
bawisz się za mniejsze pieniądze
kina, teatry, sale koncertowe, festiwale, dyskoteki, kluby studenckie, puby, salony bilardowe w wielu miastach w Polsce i poza granicami;
mniej wydajesz na naukę
kursy językowe w kraju i za granicą m.in. JDJ Service 2% -5%, CAMPUS 10%, GULIWER 6%, kursy prawa jazdy, specjalistyczne kursy zawodowe, komputerowe;
taniej kupujesz
sprzęt sportowy, odzież, obuwie, książki
w Londynie, kilkaset English Heritage w Anglii i Walii, Historic Scotland i National Trust of Scotland, najważniejsze muzea w Hiszpanii, Portugalii, Czechach, m.in. Zamek Pruski, na Słowacji, muzea regionalne we Francji, muzea w Wenecji, Mediolanie, Turynie, Rawennie we Włoszech i tysiące innych;<br>bawisz się za mniejsze pieniądze<br>kina, teatry, sale koncertowe, festiwale, dyskoteki, kluby studenckie, puby, salony bilardowe w wielu miastach w Polsce i poza granicami;<br>mniej wydajesz na naukę<br>kursy językowe w kraju i za granicą m.in. JDJ Service 2% -5%, CAMPUS 10%, GULIWER 6%, kursy prawa jazdy, specjalistyczne kursy zawodowe, komputerowe; <br>taniej kupujesz<br>sprzęt sportowy, odzież, obuwie, książki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego