Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1997
może rozproszyć uwagę kasjera i doprowadzić do przykrej w skutkach pomyłki.
Któż nie spotkał się przynajmniej raz z dramatyczną prośbą kasjera do klienta, ogłaszaną w prasie lub w telewizji, o zwrot do banku kwoty omyłkowo nadpłaconej? Zdarza się to wprawdzie bardzo rzadko, lecz jeśli zdarza się - warto pomyśleć dlaczego?
W saloonach na Dzikim Zachodzie umieszczano napisy z apelem do krewkich gości: "Uprasza się nie strzelać do pianisty!". W polskich bankach wskazane byłyby apele do klientów, by zostawili w spokoju kasjerów.
Byłem raz świadkiem zdarzenia, gdy kasjer tak przeżył awanturę, jaką urządził mu klient, że zamknął kasę na czas powrotu do równowagi
może rozproszyć uwagę kasjera i doprowadzić do przykrej w skutkach pomyłki.<br>Któż nie spotkał się przynajmniej raz z dramatyczną prośbą kasjera do klienta, ogłaszaną w prasie lub w telewizji, o zwrot do banku kwoty omyłkowo nadpłaconej? Zdarza się to wprawdzie bardzo rzadko, lecz jeśli zdarza się - warto pomyśleć dlaczego?<br>W saloonach na Dzikim Zachodzie umieszczano napisy z apelem do krewkich gości: "Uprasza się nie strzelać do pianisty!". W polskich bankach wskazane byłyby apele do klientów, by zostawili w spokoju kasjerów.<br>Byłem raz świadkiem zdarzenia, gdy kasjer tak przeżył awanturę, jaką urządził mu klient, że zamknął kasę na czas powrotu do równowagi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego