Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z inną osobą, określoną grupą osób, hierarchią społeczną, a także stosunkiem do samego siebie. Potencjalny obraz produktu może więc ogniskować się wokół reakcji innej osoby w związku z faktem posiadania samochodu, posiadania samochodu jako oznaki przynależności do określonej grupy kulturowej, posiadania samochodu jako symbolu awansu w karierze zawodowej lub własnej satysfakcji z podróżowania w warunkach, które wreszcie możemy uznać za przyzwoite, choć powoli zaczynamy mieć ochotę na coś więcej.
Emocjonalne następstwa użytkowania produktu. Emocje związane z produktem są stosunkowo trudne do opisania. Można natomiast określić ich źródło, natężenie oraz znak. Dla tworzenia wizerunku istotne są oczywiście emocje pozytywne oraz te emocje
z inną osobą, określoną grupą osób, hierarchią społeczną, a także stosunkiem do samego siebie. Potencjalny obraz produktu może więc ogniskować się wokół reakcji innej osoby w związku z faktem posiadania samochodu, posiadania samochodu jako oznaki przynależności do określonej grupy kulturowej, posiadania samochodu jako symbolu awansu w karierze zawodowej lub własnej satysfakcji z podróżowania w warunkach, które wreszcie możemy uznać za przyzwoite, choć powoli zaczynamy mieć ochotę na coś więcej. <br>Emocjonalne następstwa użytkowania produktu. Emocje związane z produktem są stosunkowo trudne do opisania. Można natomiast określić ich źródło, natężenie oraz znak. Dla tworzenia wizerunku istotne są oczywiście emocje pozytywne oraz te emocje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego