Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
jest zwiększenie sprzedaży napoju. Czy młodzież kupi pomysł wykorzystania jej antykomercyjnych emocji do celów komercyjnych? I czy przy okazji kupi też Frugo? Z pierwszych reakcji, jakie pojawiły się w Internecie, wynika, że kampania została dostrzeżona, ale budzi mieszane uczucia. Jednym się podoba, nie brakuje jednak głosów oburzenia, że to dopiero ściema.
- Obawiam się, że ten pomysł jednak nie wypali - komentuje dr Paweł Wójcik. - Młodzież dostrzeże nieszczerość i manipulację. Możliwe jednak, że podejmie grę, ale na zasadzie prześmiewczej. Młodzi w swych konsumenckich zachowaniach bywają nieprzewidywalni.
- Pierwsze wyniki handlowe poznamy w czerwcu - mówi z nadzieją w głosie dyr. Nowotarski. Liczy, że kolejne odpowiednio
jest zwiększenie sprzedaży napoju. Czy młodzież kupi pomysł wykorzystania jej antykomercyjnych emocji do celów komercyjnych? I czy przy okazji kupi też Frugo? Z pierwszych reakcji, jakie pojawiły się w Internecie, wynika, że kampania została dostrzeżona, ale budzi mieszane uczucia. Jednym się podoba, nie brakuje jednak głosów oburzenia, że to dopiero &lt;orig&gt;ściema&lt;/&gt;. <br>- Obawiam się, że ten pomysł jednak nie wypali - komentuje dr Paweł Wójcik. - Młodzież dostrzeże nieszczerość i manipulację. Możliwe jednak, że podejmie grę, ale na zasadzie prześmiewczej. Młodzi w swych konsumenckich zachowaniach bywają nieprzewidywalni. <br>- Pierwsze wyniki handlowe poznamy w czerwcu - mówi z nadzieją w głosie dyr. Nowotarski. Liczy, że kolejne odpowiednio
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego