Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
2005.

Dzisiaj powiedzenie, że czas to pieniądz, sprawdza się w tej branży jak nigdy wcześniej. W ubiegłym roku Amerykanie wydali na gry prawie tyle samo, ile na bilety do kin - 10 mld dol. To prawie dwa razy więcej niż przed ośmiu laty. Według analityków firmy konsultingowej PricewaterhouseCoopers do 2008 roku segment ten stanie się najszybciej rozwijającym się w branży rozrywkowej. Wartość sprzedanych na całym świecie gier będzie wzrastać co roku o 20 proc. W ubiegłym roku stworzenie dobrego produktu, który na dodatek przyniesie wysokie dochody, kosztowało średnio 10 mln dol. Drugie tyle pochłania promocja i reklama. Zaledwie pięć lat temu koszt
2005. <br><br>Dzisiaj powiedzenie, że czas to pieniądz, sprawdza się w tej branży jak nigdy wcześniej. W ubiegłym roku Amerykanie wydali na gry prawie tyle samo, ile na bilety do kin - 10 mld dol. To prawie dwa razy więcej niż przed ośmiu laty. Według analityków firmy konsultingowej PricewaterhouseCoopers do 2008 roku segment ten stanie się najszybciej rozwijającym się w branży rozrywkowej. Wartość sprzedanych na całym świecie gier będzie wzrastać co roku o 20 proc. W ubiegłym roku stworzenie dobrego produktu, który na dodatek przyniesie wysokie dochody, kosztowało średnio 10 mln dol. Drugie tyle pochłania promocja i reklama. Zaledwie pięć lat temu koszt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego