Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
polegająca na oferowaniu nabywcom we wszystkich lub większości krajów Unii Europejskiej oryginalnych produktów lub prowadzeniu działań marketingowych, zdecydowanie różniących się od konkurencji, jest dla przedsiębiorstw atrakcyjna, ponieważ umożliwia osiąganie korzyści skali w produkcji i w marketingu. Sprzyjają jej procesy unifikacji popytu wśród pewnych grup nabywców, m.in. tworzenie się międzynarodowych segmentów rynkowych i rosnące wymagania dotyczące produktów, na które zgłaszają zapotrzebowanie wymienione grupy konsumentów i użytkowników.

5. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej

5.1. Kształtowanie produktu i asortymentu

5.1.1. Zakres decyzji marketingowych dotyczących produktu

Zgodnie z koncepcją marketingową, decyzje przedsiębiorstwa odnoszące się do kształtowania produktu dotyczą następujących zagadnień
polegająca na oferowaniu nabywcom we wszystkich lub większości krajów Unii Europejskiej oryginalnych produktów lub prowadzeniu działań marketingowych, zdecydowanie różniących się od konkurencji, jest dla przedsiębiorstw atrakcyjna, ponieważ umożliwia osiąganie korzyści skali w produkcji i w marketingu. Sprzyjają jej procesy unifikacji popytu wśród pewnych grup nabywców, m.in. tworzenie się międzynarodowych segmentów rynkowych i rosnące wymagania dotyczące produktów, na które zgłaszają zapotrzebowanie wymienione grupy konsumentów i użytkowników.<br><br>&lt;tit&gt;5. Marketing mix na rynku Unii Europejskiej&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.1. Kształtowanie produktu i asortymentu&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.1.1. Zakres decyzji marketingowych dotyczących produktu&lt;/&gt;<br><br>Zgodnie z koncepcją marketingową, decyzje przedsiębiorstwa odnoszące się do kształtowania produktu dotyczą następujących zagadnień
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego