Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
są chwalone podczas wernisaży, a następnie postanawia zupełnie zmienić "ustawienie" kamery, podróżuje z aparatem u szyi metrem i robi portrety przypadkowym współpasażerom. To zresztą też pomysł w stylu Kieślowskiego.

Rosyjskie "Wesele"

Wracają na wielkie festiwale Rosjanie, nieźle kombinujący, jak pokazać swój kraj na ekranie, by zadowolić zagranicznych ekspertów odpowiedzialnych za selekcję wstępną. I nieźle im się to udaje: w zeszłym roku był w Cannes "Cyrulik syberyjski", w tym roku w Berlinie "Córka kapitana", a teraz znowu w Cannes - "Wesele" Pawła Łungina, który jest reżyserem nieźle już zadomowionym na Zachodzie, skąd dostaje pieniądze na kolejne projekty. Dwa pierwsze tytuły to wielkie widowiska
są chwalone podczas wernisaży, a następnie postanawia zupełnie zmienić "ustawienie" kamery, podróżuje z aparatem u szyi metrem i robi portrety przypadkowym współpasażerom. To zresztą też pomysł w stylu Kieślowskiego.<br><br>&lt;tit&gt;Rosyjskie "Wesele"&lt;/&gt;<br><br>Wracają na wielkie festiwale Rosjanie, nieźle kombinujący, jak pokazać swój kraj na ekranie, by zadowolić zagranicznych ekspertów odpowiedzialnych za selekcję wstępną. I nieźle im się to udaje: w zeszłym roku był w Cannes "Cyrulik syberyjski", w tym roku w Berlinie "Córka kapitana", a teraz znowu w Cannes - "Wesele" Pawła Łungina, który jest reżyserem nieźle już zadomowionym na Zachodzie, skąd dostaje pieniądze na kolejne projekty. Dwa pierwsze tytuły to wielkie widowiska
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego