Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Prawidłowość ta w znacznym stopniu tłumaczy dominację tych cech wiadomości, które decydują o jej strukturze formalnej oraz percepcji na poziomie skojarzeń.
Ponieważ reklama spełniać musi podstawowe reguły komunikacji, komunikat (lub seria komunikatów), jaka dociera do odbiorcy, musi być ostatecznie odbierana przez niego jako przekaz sensowny. Ze względu na zakłócenia komunikacji sens ten nie zawsze musi odnosić się do pełnej interpretacji znaczeń kodowanych w wiadomości. Może tworzyć się na poziomie skojarzeniowym lub skojarzeniowym wzmocnionym interpretacją prostych relacji logicznych. Sens wiadomości określany jest także na podstawie sposobu docierania oraz źródła, z którego pochodzi. Jeśli jednak żaden z tych warunków nie będzie spełniony, kampania
Prawidłowość ta w znacznym stopniu tłumaczy dominację tych cech wiadomości, które decydują o jej strukturze formalnej oraz percepcji na poziomie skojarzeń. <br>Ponieważ reklama spełniać musi podstawowe reguły komunikacji, komunikat (lub seria komunikatów), jaka dociera do odbiorcy, musi być ostatecznie odbierana przez niego jako przekaz sensowny. Ze względu na zakłócenia komunikacji sens ten nie zawsze musi odnosić się do pełnej interpretacji znaczeń kodowanych w wiadomości. Może tworzyć się na poziomie skojarzeniowym lub skojarzeniowym wzmocnionym interpretacją prostych relacji logicznych. Sens wiadomości określany jest także na podstawie sposobu docierania oraz źródła, z którego pochodzi. Jeśli jednak żaden z tych warunków nie będzie spełniony, kampania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego