Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zakupów w sklepach dyskontowych, gdzie ceny są niskie; ten czynnik oraz bliskość punktów sprzedaży detalicznej są dla nich istotne przy podejmowaniu decyzji zakupu, olvidados - emeryci i gospodynie domowe; osoby te czują się zagubione w społeczeństwie i poszukują opieki.
Grupa "dreamers" - młode pary z dziećmi, stanowiące ok. 15% całej populacji: romantic - sentymentalne młode pary, które dążą do zapewnienia bezpiecznego życia swoim rodzinom i starają się dotrzymywać kroku postępowi, squadra - tolerancyjne młode pary żyjące na przedmieściach i prowadzące spokojne życie. Mają dużo wolnego czasu, który spędzają najczęściej na uprawianiu sportu.
Grupa "euroambitious", czyli ludzie młodzi w wieku 20-25 lat; ich udział wynosi
zakupów w sklepach dyskontowych, gdzie ceny są niskie; ten czynnik oraz bliskość punktów sprzedaży detalicznej są dla nich istotne przy podejmowaniu decyzji zakupu, olvidados - emeryci i gospodynie domowe; osoby te czują się zagubione w społeczeństwie i poszukują opieki.<br>Grupa "dreamers" - młode pary z dziećmi, stanowiące ok. 15% całej populacji: romantic - sentymentalne młode pary, które dążą do zapewnienia bezpiecznego życia swoim rodzinom i starają się dotrzymywać kroku postępowi, squadra - tolerancyjne młode pary żyjące na przedmieściach i prowadzące spokojne życie. Mają dużo wolnego czasu, który spędzają najczęściej na uprawianiu sportu.<br>Grupa "euroambitious", czyli ludzie młodzi w wieku 20-25 lat; ich udział wynosi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego