Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
że nie uczy rolników, jak mają korzystać z funduszy pomocowych. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by eksperci ludowców uczyli rolników, jak wypełniać formularze, jak uzasadniać prośby o dotacje z Brukseli.

Jak należy przekonywać różne grupy społeczne do członkostwa w unii? Przed ostatnim rozszerzeniem unii uformowały się dwa modele kampanii: skandynawski - rządy nie posługiwały się propagandą w celu przekonania społeczeństwa do członkostwa, lecz starały się ograniczyć do informacji - oraz austriacki - celem kampanii było zyskanie poparcia większości obywateli dla idei członkostwa. W Skandynawii rządy doszły zatem do wniosku, że czysta propaganda będzie miała efekt odwrotny do zamierzonego. Czy słaba znajomość potencjalnych korzyści
że nie uczy rolników, jak mają korzystać z funduszy &lt;orig&gt;pomocowych&lt;/&gt;. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by eksperci ludowców uczyli rolników, jak wypełniać formularze, jak uzasadniać prośby o dotacje z Brukseli.<br><br>Jak należy przekonywać różne grupy społeczne do członkostwa w unii? Przed ostatnim rozszerzeniem unii uformowały się dwa modele kampanii: skandynawski - rządy nie posługiwały się propagandą w celu przekonania społeczeństwa do członkostwa, lecz starały się ograniczyć do informacji - oraz austriacki - celem kampanii było zyskanie poparcia większości obywateli dla idei członkostwa. W Skandynawii rządy doszły zatem do wniosku, że czysta propaganda będzie miała efekt odwrotny do zamierzonego. Czy słaba znajomość potencjalnych korzyści
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego