Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
badanych dostrzegło wzrost cen wina oraz aż 12,1% - wzrost cen piwa. Warto zauważyć, że w przypadku wina najwyższy odsetek badanych nie potrafił sformułować oceny. Wynik, jak można przypuszczać, łączy się z relatywnie małą popularnością tego napoju alkoholowego.



W przypadku napojów spirytusowych odsetek braków odpowiedzi był najniższy - 33,5%. Gdyby skoncentrować się na grupie badanych, którzy potrafili dokonać oceny zmian cen, to przewaga osób dostrzegających spadek cen jest druzgocząca.
Badani deklarowali bardzo zróżnicowany sposób reagowania na obniżkę cen napojów spirytusowych. Dane na ten temat zawiera tabela 11.



Największa grupa respondentów (59,4%) zmieniła swoje zachowania konsumenckie i zaczęła kupować lepsze, tzn
badanych dostrzegło wzrost cen wina oraz aż 12,1% - wzrost cen piwa. Warto zauważyć, że w przypadku wina najwyższy odsetek badanych nie potrafił sformułować oceny. Wynik, jak można przypuszczać, łączy się z relatywnie małą popularnością tego napoju alkoholowego. <br><br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br><br>W przypadku napojów spirytusowych odsetek braków odpowiedzi był najniższy - 33,5%. Gdyby skoncentrować się na grupie badanych, którzy potrafili dokonać oceny zmian cen, to przewaga osób dostrzegających spadek cen jest druzgocząca. <br>Badani deklarowali bardzo zróżnicowany sposób reagowania na obniżkę cen napojów spirytusowych. Dane na ten temat zawiera tabela 11. <br><br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br><br>Największa grupa respondentów (59,4%) zmieniła swoje zachowania konsumenckie i zaczęła kupować lepsze, tzn
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego