Typ tekstu: Książka
Autor: Dawid Bieńkowski
Tytuł: Nic
Rok: 2005
ludzie rozumiejący i dokładnie znający uwarunkowania i potrzeby lokalne i dostosowujący do nich globalną strategię Positive'a... To oni kreują nasz wizerunek. To oni włączają każdą restaurację w gospodarczy krwiobieg. Dzieje się tak bez względu na to, na jakim kontynencie działamy, w Afryce, w Azji czy w Europie...

No nie, kurwa, słuchać się tego nie da. Czy ten Pierd tak musi? Euzebku, odpowiedź jest prosta. Musi. Nie ma innego wyjścia. To jest w końcu jego dżob. Przysłali mu tę mowę prosto z Paryża, wkuł ją na pamięć i teraz recytuje.
Bo przecież jak już wszystkich nas tutaj ściągnęli, jak już wydają tyle kasy
ludzie rozumiejący i dokładnie znający uwarunkowania i potrzeby lokalne i dostosowujący do nich globalną strategię Positive'a... To oni kreują nasz wizerunek. To oni włączają każdą restaurację w gospodarczy krwiobieg. Dzieje się tak bez względu na to, na jakim kontynencie działamy, w Afryce, w Azji czy w Europie... <br><br>No nie, kurwa, słuchać się tego nie da. Czy ten Pierd tak musi? Euzebku, odpowiedź jest prosta. Musi. Nie ma innego wyjścia. To jest w końcu jego dżob. Przysłali mu tę mowę prosto z Paryża, wkuł ją na pamięć i teraz recytuje. <br>Bo przecież jak już wszystkich nas tutaj ściągnęli, jak już wydają tyle kasy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego