Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 6
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
napoju aż tak pomnikowo. Jeden z najsłynniejszych sloganów reklamowych głosił: "Whisky słodowa lepiej niż Milton uzmysłowi ci wielkość dzieła Bożego". Równie chwytliwą prawdę życiową zwykł powtarzać pierwszy analityk C. Montague, który mówił: "Moje przyjście na świat jest warte wypicia dwóch szklaneczek whisky".
Wracając zaś do dobrego tonu, to podobno szczytem snobizmu jest wznoszenie oryginalnych szkockich toastów, z których najpopularniejszy brzmi od pięciuset lat następująco: "Sliante mhath, sliante mhor!", co się wymawia: "Slarngi war, slarngi wor!", a znaczy: "Dobre zdrowie, wspaniałe zdrowie!". To pomaga wprowadzić się w stan uniemożliwiający jakiekolwiek argumenty przeciw piciu whisky.

Twoje zdrowie!

W przeciwieństwie do wódki czy tequili
napoju aż tak pomnikowo. Jeden z najsłynniejszych sloganów reklamowych głosił: "Whisky słodowa lepiej niż Milton uzmysłowi ci wielkość dzieła Bożego". Równie chwytliwą prawdę życiową zwykł powtarzać pierwszy analityk C. Montague, który mówił: "Moje przyjście na świat jest warte wypicia dwóch szklaneczek whisky".<br>Wracając zaś do dobrego tonu, to podobno szczytem snobizmu jest wznoszenie oryginalnych szkockich toastów, z których najpopularniejszy brzmi od pięciuset lat następująco: "Sliante mhath, sliante mhor!", co się wymawia: "Slarngi war, slarngi wor!", a znaczy: "Dobre zdrowie, wspaniałe zdrowie!". To pomaga wprowadzić się w stan uniemożliwiający jakiekolwiek argumenty przeciw piciu whisky.<br><br>Twoje zdrowie!<br><br>W przeciwieństwie do wódki czy tequili
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego