Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Jacek Filipek
Tytuł: King Sajz
Rok wydania: 14.11.2002
Rok powstania: 2003
in. gaźnika, wyprzedzenia zapłonu oraz luzów zaworowych dodała kolejne 1,5 KM oscylując w granicy 29 KM. Jednocześnie wartość tę przeniesiono w wyższy zakres obrotów - 500 obr./min. Zbliżoną do maksymalnej wartości mocy można było realnie wykorzystać aż do 6200 obr./min. Powyżej następowało zalanie silnika zbyt bogatą mieszanką i spadek osiągów. Mimo starań nie udało się poprawić się poprawić charakterystykę w niskich obrotach. Nadal, chcąc jechać szybką, musieliśmy kręcić silnik do prawie granicznych 6200 obr./min. Taki sposób jazdy zaowocował wzrostem prędkości maksymalnej dla poszczególnych biegów. Zainteresowanych odsyłamy do wykresu nr.2. Teraz III przełożenie pozwalało na rozpędzenie auta do
in. gaźnika, wyprzedzenia zapłonu oraz luzów zaworowych dodała kolejne 1,5 KM oscylując w granicy 29 KM. Jednocześnie wartość tę przeniesiono w wyższy zakres obrotów - 500 obr./min. Zbliżoną do maksymalnej wartości mocy można było realnie wykorzystać aż do 6200 obr./min. Powyżej następowało zalanie silnika zbyt bogatą mieszanką i spadek osiągów. Mimo starań nie udało się poprawić się poprawić charakterystykę w niskich obrotach. Nadal, chcąc jechać szybką, musieliśmy kręcić silnik do prawie granicznych 6200 obr./min. Taki sposób jazdy zaowocował wzrostem prędkości maksymalnej dla poszczególnych biegów. Zainteresowanych odsyłamy do wykresu nr.2. Teraz III przełożenie pozwalało na rozpędzenie auta do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego