Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
krajach.
Analogicznie do stopnia wprowadzenia produktów na rynek, można mówić o cyklu życia różnych typów, punktów sprzedaży detalicznej. Pokazuje to rys.31. Jak widać, w krajach o najbardziej nowoczesnej strukturze handlu detalicznego (Niemcy, Francja, Wielka Brytania) tradycyjne sklepy samoobsługowe (supermarkety i małe sklepy detaliczne) znajdują się w fazie spadku. Natomiast specjalistyczne sklepy o dużych powierzchniach sprzedażowych, znajdujące się poza centrami miast, i sklepy dyskontowe są usytuowane w fazie wzrostu.
Tempo wzrostu różnych typów sklepów jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko i dynamicznie w krajach południowej Europy (Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w
krajach.<br>Analogicznie do stopnia wprowadzenia produktów na rynek, można mówić o cyklu życia różnych typów, punktów sprzedaży detalicznej. Pokazuje to rys.31. Jak widać, w krajach o najbardziej nowoczesnej strukturze handlu detalicznego (Niemcy, Francja, Wielka Brytania) tradycyjne sklepy samoobsługowe (supermarkety i małe sklepy detaliczne) znajdują się w fazie spadku. Natomiast specjalistyczne sklepy o dużych powierzchniach sprzedażowych, znajdujące się poza centrami miast, i sklepy dyskontowe są usytuowane w fazie wzrostu.<br>Tempo wzrostu różnych typów sklepów jest zróżnicowane. Hipermarkety rozwijają się bardzo szybko i dynamicznie w krajach południowej Europy (Hiszpania, Włochy, Grecja i Portugalia), a ich rozwój został zwolniony we Francji i w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego