Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wynosi prawie 40%. Podobnie jest także w Hiszpanii i Portugalii, ale wynika to z innych przyczyn, a mianowicie z tego, że w tych krajach nie ukształtował się jeszcze silny sektor usług, typowy dla krajów wysoko rozwiniętych.
Gospodarki krajów Unii Europejskiej różnią się także w pewnym zakresie ze względu na ich specjalizację w niektórych dziedzinach. W Wielkiej Brytanii relatywnie większą rolę odgrywa przemysł wydobywczy i chemiczny, we Francji - przemysł spożywczy, w Niemczech - przemysł maszynowy i chemiczny, we Włoszech - odzieżowy, w Holandii - przemysł maszyn elektrycznych, w Belgii - stalowy, w Hiszpanii - przemysł skórzany i spożywczy, w Irlandii - przemysł spożywczy, w Szwecji - przemysł drzewny i
wynosi prawie 40%. Podobnie jest także w Hiszpanii i Portugalii, ale wynika to z innych przyczyn, a mianowicie z tego, że w tych krajach nie ukształtował się jeszcze silny sektor usług, typowy dla krajów wysoko rozwiniętych.<br>Gospodarki krajów Unii Europejskiej różnią się także w pewnym zakresie ze względu na ich specjalizację w niektórych dziedzinach. W Wielkiej Brytanii relatywnie większą rolę odgrywa przemysł wydobywczy i chemiczny, we Francji - przemysł spożywczy, w Niemczech - przemysł maszynowy i chemiczny, we Włoszech - odzieżowy, w Holandii - przemysł maszyn elektrycznych, w Belgii - stalowy, w Hiszpanii - przemysł skórzany i spożywczy, w Irlandii - przemysł spożywczy, w Szwecji - przemysł drzewny i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego