Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zaangażowania powodowany może być także ważnością informacji kodowanych w wiadomości.
Dla określenia wpływu poziomu zaangażowania na jakość przetwarzania informacji kodowanych w wiadomości istotne jest rozróżnienie przedmiotu zaangażowania na zaangażowanie odnoszące się do samej wiadomości lub jej elementów. Jakość przetwarzania struktury danej wiadomości nie jest tożsama z jakością niezbędną do przetwarzania specyficznych elementów treściowych, co jest związane z jakością dekodowania przekazu. Związek poziomu zaangażowania odbiorcy z jakością percepcji komunikatu reklamowego pozwala wnioskować o tendencjach konstrukcji przekazu w zależności od przewidywanego poziomu zaangażowania odbiorcy w trakcie jego ekspozycji. W początkowych ekspozycjach poziom zaangażowania nie jest wysoki i może być zwiększany na skutek oddziaływania
zaangażowania powodowany może być także ważnością informacji kodowanych w wiadomości. <br>Dla określenia wpływu poziomu zaangażowania na jakość przetwarzania informacji kodowanych w wiadomości istotne jest rozróżnienie przedmiotu zaangażowania na zaangażowanie odnoszące się do samej wiadomości lub jej elementów. Jakość przetwarzania struktury danej wiadomości nie jest tożsama z jakością niezbędną do przetwarzania specyficznych elementów treściowych, co jest związane z jakością dekodowania przekazu. Związek poziomu zaangażowania odbiorcy z jakością percepcji komunikatu reklamowego pozwala wnioskować o tendencjach konstrukcji przekazu w zależności od przewidywanego poziomu zaangażowania odbiorcy w trakcie jego ekspozycji. W początkowych ekspozycjach poziom zaangażowania nie jest wysoki i może być zwiększany na skutek oddziaływania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego