Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
skłaniającej do nabycia produktu.
Spośród cech odróżniających reklamę od innych elementów kombinacji promotion- -mix za podstawowe uznaje się pośredni i nieosobowy charakter komunikacji z odbiorcą oraz normowaną prawnie konieczność wnoszenia opłat za przestrzeń emisyjną, w której lokowane są komunikaty.
Pierwsza z tych cech generuje dynamikę i kierunek przebiegu komunikacji i specyfikę języka, za którego pośrednictwem zapisywane i przenoszone są informacje. Druga odnosi się, przede wszystkim, do parametrów finansowych, związanych z realizacją całości strategii rynkowej oraz określa pojemność informacyjną komunikatów i wpływa na częstotliwość ich emisji.

W modelu AIDA odnoszonym wyłącznie do procesu reklamy najistotniejsze są jego pierwsze etapy. Jeśli wytworzy się
skłaniającej do nabycia produktu. <br>Spośród cech odróżniających reklamę od innych elementów kombinacji promotion- -mix za podstawowe uznaje się pośredni i nieosobowy charakter komunikacji z odbiorcą oraz normowaną prawnie konieczność wnoszenia opłat za przestrzeń emisyjną, w której lokowane są komunikaty. <br>Pierwsza z tych cech generuje dynamikę i kierunek przebiegu komunikacji i specyfikę języka, za którego pośrednictwem zapisywane i przenoszone są informacje. Druga odnosi się, przede wszystkim, do parametrów finansowych, związanych z realizacją całości strategii rynkowej oraz określa pojemność informacyjną komunikatów i wpływa na częstotliwość ich emisji. <br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br>W modelu AIDA odnoszonym wyłącznie do procesu reklamy najistotniejsze są jego pierwsze etapy. Jeśli wytworzy się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego