Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
zdecydowanych decyzji w fazie końcowej.
12.
Niejasność celu kampanii.
13.
Utożsamianie celu ze sposobem jego osiągnięcia.
14.
Łączenie etapów prac decyzyjnych i koncepcyjnych.

15.
Brak zdecydowanego rozgraniczenia między fazą koncepcyjną a realizacyjną.
Część błędów wynika z naszej słowiańskiej natury. Są one oczywiste i bardzo trudne do wyeliminowania. Pozostałe wynikają ze specyfiki pracy w zespole, relacji ze zleceniodawcą oraz osobowości autorów.
Warto przez chwilę zastanowić się nad niektórymi z nich. Brak właściwego rozplanowania pracy w czasie jest sprzeczny z ideą reklamy. Nawet najlepiej zbudowana wiadomość, jeśli dociera z opóźnieniem, jest już tylko wiadomością szczątkową. Gdy nie ma innego wyjścia - lepiej uprościć założenia
zdecydowanych decyzji w fazie końcowej. <br>12. <br>Niejasność celu kampanii. <br>13. <br>Utożsamianie celu ze sposobem jego osiągnięcia. <br>14. <br>Łączenie etapów prac decyzyjnych i koncepcyjnych. <br>&lt;page nr=180&gt;<br>15. <br>Brak zdecydowanego rozgraniczenia między fazą koncepcyjną a realizacyjną. <br>Część błędów wynika z naszej słowiańskiej natury. Są one oczywiste i bardzo trudne do wyeliminowania. Pozostałe wynikają ze specyfiki pracy w zespole, relacji ze zleceniodawcą oraz osobowości autorów. <br>Warto przez chwilę zastanowić się nad niektórymi z nich. Brak właściwego rozplanowania pracy w czasie jest sprzeczny z ideą reklamy. Nawet najlepiej zbudowana wiadomość, jeśli dociera z opóźnieniem, jest już tylko wiadomością szczątkową. Gdy nie ma innego wyjścia - lepiej uprościć założenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego