Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
może wpływać na treść i układ programów sponsorowanych i naruszać odpowiedzialność i redakcyjną niezależność nadawcy w zakresie tych programów. Programy sponsorowane nie mogą zachęcać do zakupu lub wynajmu produktów czy usług sponsora lub osoby trzeciej, zwłaszcza drogą nawiązywania do tych produktów czy usług w celu ich promocji. Programów nie mogą sponsorować osoby fizyczne lub prawne, których główna działalność polega na produkcji lub sprzedaży towarów, których reklama jest zabroniona. Nie dopuszcza się sponsorowania dzienników i magazynów aktualności. Jak widać, przedstawiona konwencja, która została również ratyfikowana przez Polskę, zawiera różnorodne ograniczenia dotyczące takich dwóch form promocji, jak reklama i sponsoring. Może ona właściwie
może wpływać na treść i układ programów sponsorowanych i naruszać odpowiedzialność i redakcyjną niezależność nadawcy w zakresie tych programów. Programy sponsorowane nie mogą zachęcać do zakupu lub wynajmu produktów czy usług sponsora lub osoby trzeciej, zwłaszcza drogą nawiązywania do tych produktów czy usług w celu ich promocji. Programów nie mogą sponsorować osoby fizyczne lub prawne, których główna działalność polega na produkcji lub sprzedaży towarów, których reklama jest zabroniona. Nie dopuszcza się sponsorowania dzienników i magazynów aktualności. Jak widać, przedstawiona konwencja, która została również ratyfikowana przez Polskę, zawiera różnorodne ograniczenia dotyczące takich dwóch form promocji, jak reklama i sponsoring. Może ona właściwie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego