Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
uwierzyć, że Cadillac to najkrótsze z testowanych aut! Linia karoserii jest typowo amerykańska: długi przedni i tylny zwis, potężne lampy i trzecie światło stop umieszczone na całej krawędzi bagażnika. We wnętrzu jest trochę ciaśniej niż u konkurentów, a siedzenia przypominają szerokie, wygodne kanapy. Przednie pasy montuje się w bardzo specyficzny sposób. Górną część przymocowano do zewnętrznego górnego narożnika fotela. Na desce rozdzielczej Cadillaca znajduje się chyba najmniej przycisków. Dwa największe pokrętła sterują radiem i klimatyzacją. Bardzo wygodnie zamontowano środkowy podłokietnik. W tym aucie podoba się też rewelacyjny system nagłośnieniowy firmy Bose. Szkoda tylko, że Seville nie ma systemu nawigacyjnego. Jaguar był
uwierzyć, że Cadillac to najkrótsze z testowanych aut! Linia karoserii jest typowo amerykańska: długi przedni i tylny zwis, potężne lampy i trzecie światło stop umieszczone na całej krawędzi bagażnika. We wnętrzu jest trochę ciaśniej niż u konkurentów, a siedzenia przypominają szerokie, wygodne kanapy. Przednie pasy montuje się w bardzo specyficzny sposób. Górną część przymocowano do zewnętrznego górnego narożnika fotela. Na desce rozdzielczej Cadillaca znajduje się chyba najmniej przycisków. Dwa największe pokrętła sterują radiem i klimatyzacją. Bardzo wygodnie zamontowano środkowy podłokietnik. W tym aucie podoba się też rewelacyjny system nagłośnieniowy firmy Bose. Szkoda tylko, że Seville nie ma systemu nawigacyjnego. Jaguar był
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego