Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
cech innych, porównywalnych obiektów lub własnych oczekiwań co do tych cech. Przebieg przykładowej sekwencji filmowej modyfikowany byłby tym razem w kierunku reklamy porównawczej, wykonania serii sytuacji tworzących określone kryterium (np. niezawodności) dla wybranych cech, określających schemat niezawodności produktów lub sytuacji, w jakich tworzony jest dylemat niespełnionego oczekiwania, który w niezawodny sposób rozwiązywany jest przez produkt.
Wartość odnosząca się do standardu stanu idealnego. Oznacza określenie wartości obiektu lub związanych z nim sytuacji przez jego tożsamość lub niewielką rozbieżność z cechami idealnego standardu danego obiektu, będącego wynikiem uprzednich doświadczeń oraz oczekiwań. Wykorzystanie tej formy procesu wartościowania cech produktu oznacza dokładne określenie idealnych, a
cech innych, porównywalnych obiektów lub własnych oczekiwań co do tych cech. Przebieg przykładowej sekwencji filmowej modyfikowany byłby tym razem w kierunku reklamy porównawczej, wykonania serii sytuacji tworzących określone kryterium (np. niezawodności) dla wybranych cech, określających schemat niezawodności produktów lub sytuacji, w jakich tworzony jest dylemat niespełnionego oczekiwania, który w niezawodny sposób rozwiązywany jest przez produkt. <br>Wartość odnosząca się do standardu stanu idealnego. Oznacza określenie wartości obiektu lub związanych z nim sytuacji przez jego tożsamość lub niewielką rozbieżność z cechami idealnego standardu danego obiektu, będącego wynikiem uprzednich doświadczeń oraz oczekiwań. Wykorzystanie tej formy procesu wartościowania cech produktu oznacza dokładne określenie idealnych, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego