Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
największe marzenia, które są nieosiągalne w rzeczywistości.
Dla laika RPG wydaje się pozbawione jakichkolwiek zasad. Brakuje sztywnych reguł, nie ma sztywno określonego celu gry.
Głównym założeniem gry fabularnej jest fakt, że toczy się ona w wyobraźni uczestników. Gracze spotykają się na tzw. sesjach, czyli wielogodzinnych spotkaniach.
Podczas pierwszego z nich spośród graczy wybiera się Mistrza Gry (MG). Najczęściej, przez wiele kolejnych spotkań Mistrz pozostaje ten sam. Jego zadaniem jest stworzenie wyimaginowanego świata, w którym bohaterowie przeżywać będą swe przygody.
Powinna byĺ to osoba z ogromną wyobraźnią i dużym "doświadczeniem". MG w tajemnicy przed graczami tworzy zarys fabuły gry, kreuje miejsca, przeciwników
największe marzenia, które są nieosiągalne w rzeczywistości.<br>Dla laika RPG wydaje się pozbawione jakichkolwiek zasad. Brakuje sztywnych reguł, nie ma sztywno określonego celu gry.<br>Głównym założeniem gry fabularnej jest fakt, że toczy się ona w wyobraźni uczestników. Gracze spotykają się na tzw. sesjach, czyli wielogodzinnych spotkaniach.<br>Podczas pierwszego z nich spośród graczy wybiera się Mistrza Gry (MG). Najczęściej, przez wiele kolejnych spotkań Mistrz pozostaje ten sam. Jego zadaniem jest stworzenie wyimaginowanego świata, w którym bohaterowie przeżywać będą swe przygody.<br>Powinna byĺ to osoba z ogromną wyobraźnią i dużym "doświadczeniem". MG w tajemnicy przed graczami tworzy zarys fabuły gry, kreuje miejsca, przeciwników
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego