Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
dywanów "Mohohej!" w kształcie łowickiej wycinanki i z motywem pawia powstała z myślą o rynku japońskim. - Miałam nadzieję, że nasza marka będzie tam choć w jednej dziesiątej tak rozpoznawalna jak Chopin - mówi Magda Lubińska z firmy Moho. Jej pomysł, by sztukę ludową przerobić na miejski gust, okazał się trafiony. Dywany sprzedają się dobrze, co prawda nie w Japonii, lecz w Polsce, szczególnie w środowisku tzw. młodej klasy średniej. - Nasi klienci cieszą się, że odkryli styl modny na świecie, a u nas jeszcze niezbyt popularny - mówią projektanci z Moho. Kto by pomyślał, że łowicka wycinanka, nawiasem mówiąc, koszmarnie droga, stanie się obiektem pożądania
dywanów "Mohohej!" w kształcie łowickiej wycinanki i z motywem pawia powstała z myślą o rynku japońskim. - Miałam nadzieję, że nasza marka będzie tam choć w jednej dziesiątej tak rozpoznawalna jak Chopin - mówi Magda Lubińska z firmy Moho. Jej pomysł, by sztukę ludową przerobić na miejski gust, okazał się trafiony. Dywany sprzedają się dobrze, co prawda nie w Japonii, lecz w Polsce, szczególnie w środowisku tzw. młodej klasy średniej. - Nasi klienci cieszą się, że odkryli styl modny na świecie, a u nas jeszcze niezbyt popularny - mówią projektanci z Moho. Kto by pomyślał, że łowicka wycinanka, nawiasem mówiąc, koszmarnie droga, stanie się obiektem pożądania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego