Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
wyważanie kół nabiera większego znaczenia.
JAK NIE DYNAMICZNIE TO CHOĆ STATYCZNIE
Przy stosunkowo wąskich oponach polskich motocykli (naszym zdaniem - jeżeli idzie o tylne koło - stanowczo zbyt wąskich) i niezbyt zawrotnych rozwijanych przez nie prędkościach, może wystarczyć jednak i statyczne wyważanie. Zresztą nawet jeżeli dynamiczne byłoby lepsze, to na pewno lepsze statyczne niż żadne.
Możliwości wyważania dynamicznego u nas nie ma - na wyważarki do kół samochodowych, motocyklowych założyć się nie da. A statycznie, bez żadnych przyrządów (nie licząc kawałka kredy), można wyważyć koła we własnym zakresie. Zabieg nie będzie trudny, choć wymagający sporo cierpliwości.
Warunkiem możliwości wyważania koła jest jego bardzo lekkie
wyważanie kół nabiera większego znaczenia. <br>&lt;tit1&gt;JAK NIE DYNAMICZNIE TO CHOĆ STATYCZNIE&lt;/tit1&gt;<br>Przy stosunkowo wąskich oponach polskich motocykli (naszym zdaniem - jeżeli idzie o tylne koło - stanowczo zbyt wąskich) i niezbyt zawrotnych rozwijanych przez nie prędkościach, może wystarczyć jednak i statyczne wyważanie. Zresztą nawet jeżeli dynamiczne byłoby lepsze, to na pewno lepsze statyczne niż żadne.<br>Możliwości wyważania dynamicznego u nas nie ma - na wyważarki do kół samochodowych, motocyklowych założyć się nie da. A statycznie, bez żadnych przyrządów (nie licząc kawałka kredy), można wyważyć koła we własnym zakresie. Zabieg nie będzie trudny, choć wymagający sporo cierpliwości.<br>Warunkiem możliwości wyważania koła jest jego bardzo lekkie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego