Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
do konformizmu, którzy zamiast klasycznej limuzyny wolą coupé, kombi, kabriolet, monospace... Poszukują oni nowego stylu życia, chcą cieszyć się wolnością, a nie chcą ryzykować jazdy motocyklem. Za pomocą vel satisa Renault zamierza przejąć ok. 3 proc. segmentu S w Europie w 2003 r. Koszt wprowadzenia tego auta do produkcji był stosunkowo niski - wyniósł 3.6 mld franków (548.7 mln euro). Oryginalna konstrukcja i finezja w projektowaniu linii stylistycznej auta zapewniają niezwykłe poczucie komfortu. Choć przecież samochody wyższej klasy charakteryzują się ustalonymi cechami: duże wymiary, długa maska, majestatyczny przód z emblematami marki. Vel satis ma wszystkie te atrybuty, ale uzupełnione konstrukcją
do konformizmu, którzy zamiast klasycznej limuzyny wolą coupé, kombi, kabriolet, monospace... Poszukują oni nowego stylu życia, chcą cieszyć się wolnością, a nie chcą ryzykować jazdy motocyklem. Za pomocą vel satisa Renault zamierza przejąć ok. 3 proc. segmentu S w Europie w 2003 r. Koszt wprowadzenia tego auta do produkcji był stosunkowo niski - wyniósł 3.6 mld franków (548.7 mln euro). Oryginalna konstrukcja i finezja w projektowaniu linii stylistycznej auta zapewniają niezwykłe poczucie komfortu. Choć przecież samochody wyższej klasy charakteryzują się ustalonymi cechami: duże wymiary, długa maska, majestatyczny przód z emblematami marki. Vel satis ma wszystkie te atrybuty, ale uzupełnione konstrukcją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego