Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1997
Równie dokuczliwy bywa także brak wyrobienia klientów banków.
Banki krępują się pouczać swoich klientów o zasadach kultury bankowej. Obawiają się, że klient może poczuć się dotknięty, a przy tym chyba zdają sobie sprawę, że same też nie zawsze są w porządku... Spróbuję zatem dać tu kilka rad, jak unikać sytuacji stresowych i nie narażać na nie innych osób, zwłaszcza kasjerów.

PO PIERWSZE - kasjera trzeba szanować!
Kasjer pracuje w napięciu. Przyjmuje wpłaty, dokonuje wypłat, liczy pieniądze, odpowiada za nie, a często idzie o kwoty idące w grube miliardy! Nie krzyczmy więc na kasjera, że zamknął kasę i "gdzieś sobie poszedł". Widocznie udał
Równie dokuczliwy bywa także brak wyrobienia klientów banków.<br>Banki krępują się pouczać swoich klientów o zasadach kultury bankowej. Obawiają się, że klient może poczuć się dotknięty, a przy tym chyba zdają sobie sprawę, że same też nie zawsze są w porządku... Spróbuję zatem dać tu kilka rad, jak unikać sytuacji stresowych i nie narażać na nie innych osób, zwłaszcza kasjerów.<br><br>PO PIERWSZE - kasjera trzeba szanować!<br>Kasjer pracuje w napięciu. Przyjmuje wpłaty, dokonuje wypłat, liczy pieniądze, odpowiada za nie, a często idzie o kwoty idące w grube miliardy! Nie krzyczmy więc na kasjera, że zamknął kasę i "gdzieś sobie poszedł". Widocznie udał
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego