stanowisko badawcze śnieżynek (mikroskop + projektor), korzystając z próbek śniegu i lodu, <br>* Uczniowie pracujący przy osobnym stole składają papier, wykonują wycinanki, <br>* Uczniowie naklejają wycięte śnieżynki na celofan lub cienką bibułkę,(opcjonalnie) <br>* Grupa dokumentalna skanuje (oraz/lub fotografuje aparatem cyfrowym) najładniejsze wykonane śnieżynki, aby na zajęciach kółka informatycznego wprowadzić je na szkolną stronę internetową, <br>* Grupa dekoratorska rozwiesza wykonane papierowe i bibułkowe śnieżynki na szybach i na tablicy (planszy) o ciemnym tle, <br>* Grupy eksperymentatorów prezentują: <br>* wyniki obserwacji dostępnych próbek śniegu i lodu, <br>* wyniki prac nad hodowlą śnieżynek, <br>* wyniki obserwacji za pomocą zestawu prezentacyjnego i mikroskopowego,<br>* Uczniowie zadają pytania, dyskutują, podsumowują zdobytą wiedzę i umiejętności, <br>* uczniowie