Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
musztardowego i róż, nie ustając jednak w poszukiwaniu rozwiązania tego delikatnego problemu. W rezultacie stworzył cywilizacyjne arcydzieło: centrum trawienia wszechrzeczy, obiekt westchnień i jęków, niemego świadka tragedii, wzlotów i upadków cywilizacji, istny Top Gun dla uziemionych, porcelanowego bożka i tron, na którym każdy człowiek jest królem: sedes. Szybko zbłądził pod strzechy i stał się natchnieniem poetów. Opiewał go Salvador Dali w "Dziennikach geniusza", wyżywali się na nim zwolennicy poezji turpistycznej z Grochowiakiem na czele. Amerykanie wprowadzili do języka potocznego przenośnię o "rozmowie z porcelanowym bożkiem", zaś w nadwiślańskiej muzyce rozrywkowej popularność sedesu zaowocowała piosenką "Miłość do babci klozetowej" zespołu "Big Cyc
musztardowego i róż, nie ustając jednak w poszukiwaniu rozwiązania tego delikatnego problemu. W rezultacie stworzył cywilizacyjne arcydzieło: centrum trawienia wszechrzeczy, obiekt westchnień i jęków, niemego świadka tragedii, wzlotów i upadków cywilizacji, istny Top Gun dla uziemionych, porcelanowego bożka i tron, na którym każdy człowiek jest królem: sedes. Szybko zbłądził pod strzechy i stał się natchnieniem poetów. Opiewał go Salvador Dali w "Dziennikach geniusza", wyżywali się na nim zwolennicy poezji turpistycznej z Grochowiakiem na czele. Amerykanie wprowadzili do języka potocznego przenośnię o "rozmowie z porcelanowym bożkiem", zaś w nadwiślańskiej muzyce rozrywkowej popularność sedesu zaowocowała piosenką "Miłość do babci klozetowej" zespołu "Big Cyc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego