Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
mają budować zaufanie, świadomość marki, czasem także napędzać sprzedaż, są po prostu kolejnym narzędziem marketingu, o tyle te młodzieżowe zaczynają trochę martwić socjologów. Młodzi ludzie, zapisując się do klubu Heyah, czerpią z gotowych podsuniętych im wzorców zachowań. - Chodzi już nie tylko o sposób ubierania się, spędzania wolnego czasu, ale także styl życia, którego główną wartością jest prostacki hedonizm. Dojdzie do tego, że młodzi ludzie stracą zainteresowanie do wszystkiego, co nie jest obudowane ofertą rynkową. To jedna z ważniejszych przyczyn, dlaczego znikomy odsetek młodzieży interesuje się działalnością publiczną - ostrzega prof. Aldona Jawłowska z warszawskiego Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW.

Czy w efekcie
mają budować zaufanie, świadomość marki, czasem także napędzać sprzedaż, są po prostu kolejnym narzędziem marketingu, o tyle te młodzieżowe zaczynają trochę martwić socjologów. Młodzi ludzie, zapisując się do klubu Heyah, czerpią z gotowych podsuniętych im wzorców zachowań. - Chodzi już nie tylko o sposób ubierania się, spędzania wolnego czasu, ale także styl życia, którego główną wartością jest prostacki hedonizm. Dojdzie do tego, że młodzi ludzie stracą zainteresowanie do wszystkiego, co nie jest obudowane ofertą rynkową. To jedna z ważniejszych przyczyn, dlaczego znikomy odsetek młodzieży interesuje się działalnością publiczną - ostrzega prof. Aldona Jawłowska z warszawskiego Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW.<br><br>Czy w efekcie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego