Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wizerunkiem produktów impulsywnych powoduje, że często cechy uznawane za istotne są już wykorzystane w reklamie konkurencji. Pozostaje wtedy ich repozycjonowanie lub odniesienie do wartości o silniejszej funkcji motywacyjnej, które nie odnoszą się bezpośrednio do produktu podstawowego. Na przykład w przypadku kosmetyków obraz bardzo często tworzony jest wokół wymiarów związanych ze stylem życia lub relacjami społecznymi. Klasyczny wizerunek oparty na cechach odnoszących się do składu kosmetyku, bardzo łatwo się wysyca i cechy tracą swą funkcję różnicującą. W praktyce, przy zachowaniu powyższych tendencji, tworzone obrazy są kombinacją cech istotnych ze względu na swą funkcję motywacyjną wobec grupy docelowej. Tworzone wizerunki, respektując dominujące cechy
wizerunkiem produktów impulsywnych powoduje, że często cechy uznawane za istotne są już wykorzystane w reklamie konkurencji. Pozostaje wtedy ich repozycjonowanie lub odniesienie do wartości o silniejszej funkcji motywacyjnej, które nie odnoszą się bezpośrednio do produktu podstawowego. Na przykład w przypadku kosmetyków obraz bardzo często tworzony jest wokół wymiarów związanych ze stylem życia lub relacjami społecznymi. Klasyczny wizerunek oparty na cechach odnoszących się do składu kosmetyku, bardzo łatwo się wysyca i cechy tracą swą funkcję różnicującą. W praktyce, przy zachowaniu powyższych tendencji, tworzone obrazy są kombinacją cech istotnych ze względu na swą funkcję motywacyjną wobec grupy docelowej. Tworzone wizerunki, respektując dominujące cechy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego