Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
tytoniowy będzie sadził drzewka, bo w ten sposób chce zdobyć przychylność palaczy mężczyzn - mówi Maciej Tesławski, który organizował podobne akcje w ramach tworzonych przez siebie klubów. Takie zaangażowanie może firmie pomóc. Teraz półki supermarketów uginają się od towarów, jeden niewiele różni się od drugiego, coraz też trudniej przebić się do świadomości konsumenta. - Producent może go uwieść i przywiązać do swojej marki, jeśli zacznie spełniać jego emocjonalne potrzeby - tłumaczy Mariusz Trojanowski, szef katedry marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.

Kluby dla młodzieży i dorosłych z jednej strony bardzo się różnią, a z drugiej mają wspólny mianownik. Wszystkie powinny wzbudzać pozytywne emocje. Na tym jednak
tytoniowy będzie sadził drzewka, bo w ten sposób chce zdobyć przychylność palaczy mężczyzn - mówi Maciej Tesławski, który organizował podobne akcje w ramach tworzonych przez siebie klubów. Takie zaangażowanie może firmie pomóc. Teraz półki supermarketów uginają się od towarów, jeden niewiele różni się od drugiego, coraz też trudniej przebić się do świadomości konsumenta. - Producent może go uwieść i przywiązać do swojej marki, jeśli zacznie spełniać jego emocjonalne potrzeby - tłumaczy Mariusz Trojanowski, szef katedry marketingu na Uniwersytecie Warszawskim.<br><br>Kluby dla młodzieży i dorosłych z jednej strony bardzo się różnią, a z drugiej mają wspólny mianownik. Wszystkie powinny wzbudzać pozytywne emocje. Na tym jednak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego