Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przetwarzania wywołanym wpływem czynników emocjonalnych lub oceną odpowiedniości między treścią wiadomości a osobistymi doświadczeniami odbiorcy przekazu. Wysoka odpowiedniość treści wiadomości w stosunku do doświadczeń odbiorcy zwiększa skuteczność komunikatów perswazyjnych opartych na silnej argumentacji, a zmniejsza wpływ informacji konkurencyjnych na odbiorców wiadomości o cechach egocentrycznych. Ponadto, wpływa na wzrost jakości i systematyczności przetwarzania informacji, co zmniejsza ilość ekspozycji niezbędnych do zrealizowania celów kampanii reklamowej, a tym samym pozwala lepiej planować jej budżet. Wzrost zaangażowania powodowany może być także ważnością informacji kodowanych w wiadomości.
Dla określenia wpływu poziomu zaangażowania na jakość przetwarzania informacji kodowanych w wiadomości istotne jest rozróżnienie przedmiotu zaangażowania na zaangażowanie
przetwarzania wywołanym wpływem czynników emocjonalnych lub oceną odpowiedniości między treścią wiadomości a osobistymi doświadczeniami odbiorcy przekazu. Wysoka odpowiedniość treści wiadomości w stosunku do doświadczeń odbiorcy zwiększa skuteczność komunikatów perswazyjnych opartych na silnej argumentacji, a zmniejsza wpływ informacji konkurencyjnych na odbiorców wiadomości o cechach egocentrycznych. Ponadto, wpływa na wzrost jakości i systematyczności przetwarzania informacji, co zmniejsza ilość ekspozycji niezbędnych do zrealizowania celów kampanii reklamowej, a tym samym pozwala lepiej planować jej budżet. Wzrost zaangażowania powodowany może być także ważnością informacji kodowanych w wiadomości. <br>Dla określenia wpływu poziomu zaangażowania na jakość przetwarzania informacji kodowanych w wiadomości istotne jest rozróżnienie przedmiotu zaangażowania na zaangażowanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego