Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
drugiej ręki wciąż ma się nieźle. Z punktu widzenia drogowców nie ma większego znaczenia, jakie samochody poruszają się po drogach. Byłoby jednak idealnie, gdybyśmy mogli jeździć tylko nowymi autami, z dobrym zawieszeniem i perfekcyjnymi systemami jezdnymi, bo wtedy potencjalne naciski na drogę są minimalne. Poza tym sieć dróg aglomeracyjnych jest szalenie skomplikowanym organizmem technicznym, z wielką liczbą skrzyżowań dróg z liniami kolejowymi, wiaduktów, estakad i mostów. Tu proste rozwiązania techniczne stosowane na drogach pozamiejskich nie zawsze się sprawdzają. Inżynierowie mają pole do popisu, tym bardziej że każda modernizacja oznacza ograniczenia w ruchu, korki, a nawet częściowy paraliż miasta i, co z
drugiej ręki wciąż ma się nieźle. Z punktu widzenia drogowców nie ma większego znaczenia, jakie samochody poruszają się po drogach. Byłoby jednak idealnie, gdybyśmy mogli jeździć tylko nowymi autami, z dobrym zawieszeniem i perfekcyjnymi systemami jezdnymi, bo wtedy potencjalne naciski na drogę są minimalne. Poza tym sieć dróg aglomeracyjnych jest szalenie skomplikowanym organizmem technicznym, z wielką liczbą skrzyżowań dróg z liniami kolejowymi, wiaduktów, estakad i mostów. Tu proste rozwiązania techniczne stosowane na drogach pozamiejskich nie zawsze się sprawdzają. Inżynierowie mają pole do popisu, tym bardziej że każda modernizacja oznacza ograniczenia w ruchu, korki, a nawet częściowy paraliż miasta i, co z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego